luni, 18 iunie 2012

Platforma - program

4 comentarii:

  1. Va multumesc pentru promptitudine!Din punctul meu de vedere,nu cred ca este un program rau.Ramane de vazut cate se pot realiza.
    Dl.Belu este o persoana energica,persoana care poate aduce o schimbare radicala in comuna.Ma bucura faptul ca in platforma dansului este prezenta si crearea de noi locuri de munca,drept pentru care mi-as permite sa-i sugerez d-lui Primar sa ii acorde o prioritate si o atentie deosebita.Parerea mea personala este ca asta este prioritatea nevoilor locuitorilor comunei.De aceste locuri de munca va depinde bunastarea si intinerirea comunei. Un profesor ,cu ceva timp in urma,referindu-se la satul Boureni,imi spunea ca este un sat care moare incet-incet.E trist !D-le Belu,eu cred ca in mainile dumneavoastra sta viitorul acestei comune.Electoratul care v-a votat in numar destul de mare,ASTA asteapta de la dumneavoastra(intamplator ati avut si votul familiei mele).
    In ceea ce priveste atragerea investitorilor l-as intreba pe dl.primar ce facilitati le acorda acestora pentru a-i convinge a investi in comuna?
    (as putea fi un eventual investitor)
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, pentru increderea acordata, iar despre facilitatile oferite viitorilor investitori va rog sa luati legatura cu d-l primar. Probabil va cunoasteti destul de bine si cred ca aveti cateva pasiuni comune, fotbalul, cred ca este una dintre ele...(sau ma insel eu?)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar,avem multe pasiuni in comun...zic eu ca n-ar fi rau sa publice aceste facilitati(daca ele exista?!!!!)...ar fi o dovada de transparenta...unei oferte atragatoare trebuie sa-i faci neaparat publicitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum depinde in ce vreti sa investiti, sigur exista facilitati ,(concesionari de terenuri, scutiri de taxe si impozite locale, forta de munca calificata etc.), dar cel mai bine este sa luati legatura cu d-l primar...si sigur veti fi sprijinit.
      (cred ca aveti nr lui de telefon? :))

      Ștergere